Essentiel uldjakke
Essentiel Antwerp står for forfriskende og luksuriøs mode, kendt for dets grafiske eller blomsterprint og trendy blandinger af farver. De rige og unikke samlinger er designet til at fremkalde en følelsesmæssig respons.
Træd ind i denne verden hvor fantasi og skønhed hersker, og hvor mangel på orden giver plads til overraskelser.
Træd ind i denne verden hvor fantasi og skønhed hersker, og hvor mangel på orden giver plads til overraskelser.
Historien bag:
Dette brand er påvirket af de mange livserfaringer fra dets grundlæggere Esfan Eghtessadi og Inge Onsea. Esfan, søn af Nicole Cadine, voksede op i en verden af tekstiler, skitser og modekollektioner.
Dette brand er påvirket af de mange livserfaringer fra dets grundlæggere Esfan Eghtessadi og Inge Onsea. Esfan, søn af Nicole Cadine, voksede op i en verden af tekstiler, skitser og modekollektioner.
Inge’s mor havde en forkærlighed for vintage.
Hun var fotomodel og tilbragte fem år i Indien, hvor hun forelskede sig i farver, print og uventede kombinationer.
I 1999 tog Esfan og Inge en chance og lancerede en T-shirt kollektion.
Fire stilarter, tyve forskellige farver.
Efter et år åbnede de den første butik i Antwerpen.
Fire sæsoner senere kom strik, jakker, kjoler, skjorter og bukser i trendy farver, nye materialer og en lang række tilbehør til.
Essentiel Antwerp er vokset til et globalt brand med et kraftfuldt budskab om kærlighed, sjov og farverige overraskelser. Et universelt budskab, der oversættes overalt i verden.
Hun var fotomodel og tilbragte fem år i Indien, hvor hun forelskede sig i farver, print og uventede kombinationer.
I 1999 tog Esfan og Inge en chance og lancerede en T-shirt kollektion.
Fire stilarter, tyve forskellige farver.
Efter et år åbnede de den første butik i Antwerpen.
Fire sæsoner senere kom strik, jakker, kjoler, skjorter og bukser i trendy farver, nye materialer og en lang række tilbehør til.
Essentiel Antwerp er vokset til et globalt brand med et kraftfuldt budskab om kærlighed, sjov og farverige overraskelser. Et universelt budskab, der oversættes overalt i verden.
“Livet ser bedre ud i farver”
Se mere fra Essentiel her:
https://kenza.dk/brand/essentiel/
https://kenza.dk/brand/essentiel/